05 February 2012

Tembok dan Dinding

Rumah kontrakan saya di Jogja. Rumah lama. Di depan rumah ini ada beberapa tembok dan dinding rumah depan. Sekilas terlihat biasa saja. Bahkan cenderung berantakan dengan beberapa tumpukan tanah dan batu-batu. Setumpuk bahan bangunan yang dipakai oleh anak pemilik kontrakan saya. 

Saat duduk di teras rumah dan mengamatinya, tembok dan dinding ini seperti mengajak saya untuk "berbuat sesuatu" dengan dirinya. Dengan sedikit bayangan di kepala, barang-barang yang ada di rumah. Kamera saku dan kamera video yang dijadikan kamera foto. Cahaya. Komposisi. Sudut pengembilan. Model. Sebuah manekin badan. Dan tentu saja, suami tersayang yang jadi juru foto. Teman yang juga jadi juru foto. Maka jadilah mereka latar belakang untuk foto label baju saya. Lemari Lila dan Talullah Belle.

























(Lila)

4 comments:

  1. cakep dindingnya...nyeni gitu!

    ReplyDelete
  2. kunjungan sob ..
    salam sukses selalu ..:)

    ReplyDelete
  3. In this fashion my acquaintance Wesley Virgin's autobiography begins with this shocking and controversial VIDEO.

    Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get whatever they want.

    As it turns out, these are the same SECRETS lots of celebrities (especially those who "come out of nowhere") and the greatest business people used to become rich and successful.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's mostly because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe this expression has even occurred INSIDE your very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain seven years ago, while riding a non-registered, beat-up bucket of a vehicle with a suspended driver's license and $3 in his bank account.

    "I'm very fed up with living paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

    You've been a part of those those types of conversations, isn't it right?

    Your very own success story is going to happen. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER

    ReplyDelete